Pogoji poslovanja

Spletno trgovino milimi.si upravlja podjetje:

Gorazd Gorinšek s.p.

Marjeta na Dravskem polju 94

2206 Marjeta na Dravskem polju

Vpisna številka: 316-13-04358-2022

Številka računa: SI56 0228 5026 4536 434, odprt pri NLB Banka

Dostopnost informacij

Podjetje Gorazd Gorinšek s.p., se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka vložka v registru, davčna številka)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami ter postopki vračila)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davek in morebitne druge dajatve
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). V nadaljevanju se postopek naročila deli na tri dele, ki so sledeči:

  1.   NAROČILO SPREJETO

      Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ter na zgoraj navedenih kontaktih upravljalca spletne trgovine. 

  1. NAROČILO POTRJENO

      Podjetje največ 72 urah od prevzema naročila pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Podjetje si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med stranko in podjetjem je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov(e-mail).

  1. NAROČILO ZAKLJUČENO IN POSLANO

      Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen o roku in načinu dostave. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o roku in načinu dostave, o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (to je 14 dni od prejema blaga), se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani.

Podjetje vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave in morebitnimi stroški plačila položnice) brez vprašanj takoj, ko je mogoče oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Prodajalec se zaveže, da bo že kupljeno blago prevzel nazaj brez kakršnihkoli vprašanj. To pomeni, da je vsak nakup 100 % varen.

Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, s poštno nakaznico ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vam bomo vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od nakupa, vendar bomo vračilo zadržali v primeru, da v predpisanem roku ne bomo prejeli vrnjenega blaga ali potrdila o vrnjeni pošiljki s strani kupca.

 Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Plačilo

Ob potrditvi naročila kupec izbere želeno možnost plačila blaga:

   • Plačilo preko predračuna ali spletne banke (NLBklik, Abanet…).

Podjetje nudi samo plačilo preko predračuna ali spletne banke, saj se tako izognemo neplačanim paketom ter ogrožanju kupcev, zaradi trenutnih ukrepov proti COVID-19.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je rok dobave blaga 1-5 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu.

V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava

Naročila, oddana med delavniki do 14. ure navadno odpošljemo še isti dan, ostala naročila pa naslednji delovnik (velja za artikle, ki so na zalogi). Vse pošiljke dostavlja Pošta Slovenije. Dobavni rok za artikle na zalogi je 1-4 delovnih dni.

Ob potrditvi nakupa lahko izberete poljubni naslov za dostavo (npr. dostava na delovno mesto, na babičin naslov…). V primeru, da vas ob prihodu pismonoše (navadno dopoldne) ni, lahko pošiljko dvignete na najbližji enoti pošte.

Cenik dostave:

CENIK DOSTAVE

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so brez DDV, saj nismo davčni zavezanec. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v spletni prodajalni.

Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Gorazd Gorinšek s.p. ima pravico spremeniti cene, če so bile le-te napačno vnesene v bazo spletne prodajalne. O tem mora predhodno obvestiti stranko in se dogovoriti o poteku naročila.

Komunikacija

Z uporabnikom sme podjetje, ki upravlja spletno trgovino Milimi, stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če je to potrebno in kupec temu ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba o nakupu, ki jo sklene podjetje in stranka, je trajno shranjena pri podjetju, ki je izdalo račun.

Reklamna elektronska sporočila

Vsebovati morajo naslednje:

   • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila

   • pošiljatelj mora biti jasno razviden

   • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

   • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

   • Podjetje se zaveže, da bo stranko odjavila s spiska prejemnikov elektronskih sporočil, če stranka to izrecno zahteva.

   • Podjetje se tudi zaveže, da v vsakem reklamnem sporočilu na dnu objavi postopek odjave iz baze prejemnikov sporočil.

Zasebnost

Podjetje Gorazd Gorinšek s.p., upravitelj internetne knjigarne nobenmenerazume.si se zavezuje k skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki strank, v skladu z veljavnimi zakoni v Republiki Sloveniji. Podjetje se zaveže, da osebnih podatkov strank in morebitnih drugih podatkov (zgodovine naročil) ne bo posredovala tretji osebi.

Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. S potrdilom nakupa dovoljujete, da podjetje vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki, in vam ob tem zagotavlja varstvo osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št. 59/99, 57/01).

Odgovornost podjetja za stvarne napake

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : (1) Odpravo napake (2) Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako (3) Zamenjavo blaga (4) Vračilo plačanega zneska

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovi mu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Pritožbe

Gorazd Gorinšek sp.., upravitelj spletne trgovine nobenmenerazume.si, mora kupcem omogočiti pritožbo po različnih komunikacijskih tokovih (po telefonu, pošti, e-pošti) in ga/jo vseskozi obveščati o statusu pritožbe.

V interesu podjetja je, da se vse pritožbe in morebitni spori rešujejo izvensodno, a vselej v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in drugimi, v Republiki Sloveniji veljavnimi zakoni.

Če stranka in podjetje spora ne moreta rešiti sporazumno, je za reševanje le-tega pristojno Okrožno sodišče v Novi Gorici.

Naslov za pritožbe:

Gorazd Gorinšek s.p. – pritožba

Naslov: Marjeta na Dravskem polju 94, Marjeta na Dravskem polju

Veljavno pa je tudi na: narocila@milimi.si, zadeva: Pritožba